Zarezerwuj termin wizyty w serwisie opon Jarema

Chcąc zaoszczędzić czas naszych Klientów w naszym serwisie wprowadziliśmy możliwość umówienia się na konkretną, odpowiadającą Państwu godzinę.

1. Wybierz dzień

Obecnie wybrany dzień to: sobota, 23 marca 2019

2. Wybierz godzinę i stanowisko
Godzina Serwis opon 1 Serwis opon 2 Klimatyzacja
7:00 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
7:30 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
8:00 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
8:30 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
9:00 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
9:30 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
10:00 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
10:30 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
11:00 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
11:30 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
12:00 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
12:30 Zarezerwuj! Zarezerwuj! Zarezerwuj!
13:00 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
13:30 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
14:00 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
14:30 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
15:00 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
15:30 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
16:00 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
16:30 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
17:00 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
17:30 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
18:00 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
18:30 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
19:00 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
19:30 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
20:00 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
20:30 Niedostępne Niedostępne Niedostępne
21:00 Niedostępne Niedostępne Niedostępne

Regulamin

  1. Usługa rezerwacji stanowiska on-line jest prowadzona i zarządzana przez Serwis Jarema.
  2. Zadaniem usługi jest umożliwienie rezerwacji za pośrednictwem sieci Internet wolnego stanowiska w serwisie opon naszej firmy, o ustalonej godzinie w ustalonym dniu na czas 30 minut.
  3. Rezerwacji jest bezpłatna i może jej dokonać każdy, kto posiada dostęp do Internetu.
  4. Warunkiem poprawnej rezerwacji jest wprowadzenie imienia i nazwiska rezerwującego, telefonu kontaktowego, numeru rejestracyjnego pojazdu oraz adresu e-mail.
  5. Serwis Jarema zastrzega sobie możliwość telefonicznego potwierdzenia rezerwacji stanowiska, choć nie jest ono konieczne.
  6. Spóźnienie dłuższe niż 5 minut powoduje, że termin rezerwacji przepada. Konieczne jest ustalenie nowego, już w standardowym trybie.
  7. Numer rejestracyjny pojazdu klienta, który nie pojawił się, bądź spóźnił na umówioną godzinę może być przy kolejnych próbach rezerwacji odrzucony przez operatora systemu.